- Smulkiau
- Kategorija: GNSS
Ilgai tingėjau rašyti straipsnį apie geoidus, bet pagaliau pribrendau.
Dauguma mūsų, matuojančių GNSS imtuvais žinome, kad nuolatos turime sukti galvą dėl aukščių - visą laiką kažkur nesueina galai. Dėl to prieš apytikriai 3 metus net esu rengęs apklausą GPS aukščių korekcija. Taip pat esu rašęs LGMS.lt - GNSS aukščių problema.
Trumpai aprašysiu situaciją, kaip galima žiauriai suklysti (ir esu tikras, kad dalis kolegų klysta), kai GNSS matavimų metu naudojamas neteisingas, o gal geriau sakyti - skirtingas geoido failas.
Situacija, su kuria susidūriau, įvyko naudojant Trimble R6 imtuvą, todėl manau, kad informacija bus naudinga daugeliui kolegų.
Skaityti daugiau: Topografija, GNSS, geoidai, aukščių skirtumas 18cm
- Smulkiau
- Kategorija: GNSS
Išklausęs GNSS kursą nusprendžiau pažiūrėti, kada būtų palankiausias metas pasinaudoti GPS palydovų L2C ir L2 signalais, kurie turėtų suteikti pranašumą matuojant sunkiomis sąlygomis. Bet kada ir kaip tai padaryti, reikia kažkaip pasiskaičiuoti.
Profesorius Van Digelenas per GNSS kursą viską padavė kaip ant lėkštutės - štai orbitoje 7 palydovai su L2C signalais ir dar 6 - su L2C ir L5. Štai almanachas, kuriame nurodyti visų palydovų numeriai ir PRN. Štai Trimble GNSS matavimų planavimo įrankis.
- Smulkiau
- Kategorija: GNSS
Ruduo ir žiema - GNSS imtuvų pirkimo metas. Tiems, kurie ruošiasi tai daryti - įdomi informacija apie GPS sistemos civilinius signalus L2C, L5 ir L1C. Jei trumpai - pasakėčios moralas yra toks, kad šie nauji signalai yra žymiai pažangesni, nei šiuo metu naudojamas L1. O po 2020 metų L2P (Y) signalas, kurį šiuo metu ir naudojame dvidažniam matavimui, gali keistis. Liko tik 5 metai, taigi, renkantis naują imtuvą verta susimąstyti.
Puslapis 1 iš 3
- Pradėti
- Ankstesnis
- 1
- 2
- 3
- Tolesnis
- Paskutinis